Apple of death

  • Där vart ni lite skrajja va, när jag drog över tiden med 30 minuter? "Ha Ha Ha", så skrattar jag nöjt för mig själv.



    Snabb reflektion:

  • Jag är snyggare när jag tittar åt höger (mitt höger, erat vänster), mitt vänstertittande ger mig en syrian-liknande krok.

  • Granny Smith var helt okej!

  • Jag överlevde! Nåja, visst kliade de lite i munnen efteråt, underläppen dunkade oroväckande ett litet slag, men jag är vid liv.

 (Ja, jag är fullt medveten om att jag lyckats få med en jävla punkt i början av inlägget, men jag ville få en snygg lista och jag vet inte hur man ändrar. Och ja, de är en störande text mitt i plytet på mig, men det skulle kosta mig 300 pix att få bort den. Värt? Nej.)


//Thim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0