En ursäkt är väl på sin plats?

Ni trodde säkert att vi lagt ner den här bloggen?
Att vi bara kör på Twitter nu för tiden? (Iallafall jag själv, Benner har tappat stinget även där.)

Jag kan nog inte säga annat än detta: Vi pallar inte.
Har inga ursäkter. Tänker inte lova en förbättring. Det kommer inlägg när det kommer inlägg, så är det.

Just nu börjar jag ladda inför en mys-söndag. Har varit uppe på Brantan och spanat in lite fotboll. Jag som är bajare är ju inte direkt bortskämd med målrika matcher, så de va kul när matchen mellan Tullinge och Ösmos damlag slutade 4-2.
Ifrågasätt gärna varför jag går och ser på damfotboll, men handen på hjärtat, vill inte ni se 22 kvinnor byta tröjor med varandra? Precis. Och nu är jag hemma och skriver ett värdelöst inlägg för att göra er nöjda och tillfredställda.


//Thim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0