Vad är oddsen?

För er som missade det så var Magnus Samuelsson gäst i Mix Megapol imorse. Ni vet stora Magnus. Världens starkaste man-Magnus. Lets Dance-Magnus.

I alla fall. Som avslutning på intervjun frågade Anders Timell honom lite generat om "allt var stort på hans kropp...?", och syftade då självklart på Magnus intimare kroppsdelar.

Magnus avvaktade lite och svarade sedan kaxigt: Jag är 2 meter lång, har stora händer och stora fötter. Vad tror du oddsen är?


Jag funderar på att börja säga på samma sätt. Vara lite tuff och kaxig sådär. Så att folk förstår hur välutrustad jag är.

I mitt fall skulle det då låta: Jag är strax över 170 cm lång, har små händer och små fötter. Vad tror du oddsen är?


Såhär i efterhand är jag dock inte så säker.

Jag vet ju inte vad ni tycker, men jag tycker på något sätt att mitt svar inte låter fullt så övertygande som Magnus Samulessons gjorde...


//Benner


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahaha :D

väldigt rolig blogg måste jag säga :) fortsätt skriv ;)

2009-02-13 @ 23:03:56
URL: http://kungjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha så rätt Antis, så rätt.

förövrigt ser vi denna man på jobbet då och då.

och han är STOR, så vad är oddsen?;)

2009-02-15 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0