Tror du på spöken?



Jag fick nyss en ordentlig chock när jag gick in på aftonbladet.se.
Sån här statistik gör mig nämligen fundersam. Tror verkligen nästan hälften av Sveriges befolkning på spöken?
Det är ju heller inte så att det bara är några stycken som har svarat, utan vi snackar om ett saftigt antal röster på hela 13252 personer.

Ca. 20% av dessa är dessutom kluvna i frågan och vågar verken svara ja eller nej. Dom är sådär klockrent svenskt osäkra skulle man kunna säga. Vill inte riktigt avgöra den saken. Herregud, antingen tror du väl att dom finns eller inte?


Nu när jag sett hur folk svarar på den här frågan så kan jag för första gången i mitt liv förstå att dessa program som "hemsökta hus", och andra "blajprogram" om spöken kan få sändas på TV. Folk tror ju helt enkelt på det...


//Benner


Kommentarer
Postat av: hihi

spöööööken finns! Buu!

2008-09-22 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0