Thim har inte dött

Jag har bara väldigt begränsad tid att blogga på. Men nu i veckan är det mycket ledighet, så det ska nog svängas ihop ett par inlägg! Som plåster på såren så lovar jag en nakenbild på mig själv. De ni!

Btw så vill jag ta tillfället i akt och utnyttja bloggen som ett slags biktbås.
Det var nämligen så att för några veckor sen va jag och min gode vän Patrik på Hammarby-Kalmar.
Vi hade varit och tagit oss några glas och allting var toppen. När vi anländer till Gullmarsplan så möter vi en liten, liten utländsk man i 50 års-ålder, med ett sargat ansikte och en grönvit halsduk.
Med en grov indisk brytning säger han något i stil med: "Får jag gå med er?"
Jag är nära till tårar och ska precis utbrista i ett "Självklart!", när Patrik iskallt och hånfullt säger: "Nej" och går sedan snabbt därifrån.
Inte förens nu efteråt har jag tänkt på denna stackars man. Hur han stog kvar där ensam, mitt i folkmassan, med gråten i halsen.
Det svider i mitt hjärta oerhört mycket, det ska ni veta mina vänner.
Jag hoppas att jag inte utsatte honom för något psykiskt trauma, att han ligger sömnlös och känner sig som om han är tillbaka i lågstadiet och blir kallad glasögonorm.
Jag är helt enkelt väldigt svag när de gäller svaga personer.

//Thim

Kommentarer
Postat av: Anonym

värsta fittan due =O

Du måste hitta ghandin o bli hans vän nu annars straffar karma dig

2008-09-23 @ 14:29:23
Postat av: Hemlig beundrare

Ser fram mot nakenbilderna!

2008-09-24 @ 18:41:30
Postat av: jess

ser fram emot nakenbilderna OCH ditt bloggbesök på denna:



http://jessnnikki.blogg.se



släng en kommentar;)

2008-09-27 @ 20:25:42
URL: http://jessnnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0