En eloge till alla trogna läsare

Det gläder mig en smula att vi fortfarande har läsare på den här sidan.
Trots att jag och Thim fullkomligt har pissat er i ansiktet det senaste kvartalet, så snittar vi för närvarande ca. 10 unika besökare/dag.

Inte illa med tanke på att det var en och en halv månad sedan vi skrev vårt senaste inlägg... (bortsett från inlägget tidigare idag som inte räknas)


Som ni säkert förstår så har ofantligt mycket hänt i våra liv sedan ni sist hörde av oss. Vi är i stort sett två helt nya människor.

Här kommer ett smakprov:


17:e Augusti. Thim fyller 19 år, en ålder som ger honom många fördelar. Ni vet, när man är 19 så får man göra en hel del saker som man inte fick göra när man var 18...


31:a Augusti. Jag lägger tillfälligt golfkarriären på hyllan.


1:a September. Med en avslutad golfkarriär på meritlistan börjar jag jobba som glasmästarlärling. Jag klassar mig därmed som en riktig knegare och funderar på att rösta rött i nästa val. Ni vet, är man arbetare så är man.


10:e September. Jag fyller 19 år! Jag tillbringar födelsedagen på Olearys tillsammans med Danne och Linnéa, som jag för övrigt inte hade träffat sedan studenten. Vi åt, drack och kollade på Sverige-Ungern. En trevlig kväll helt enkelt.


13:e September. Jag får meddelande från Danne med texten "Grattis Benner!"

Jag frågar vad han menar och han svarar osäkert: "fyller inte du år nu eller var det förra helgen?"

Jag informerar Danne på ett kyligt sätt att jag fyllde år tre dagar tidigare och att han faktiskt var med och grattade mig då. Stämningen mellan oss blir kall.


Som sagt, mycket har hänt och mycket finns fortfarande kvar att hända.


//Benner


Kommentarer
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-17 @ 15:17:27
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Daniel

skönt att ni e tabaka.. fan vad pinsamt av mig ! :D

2008-09-18 @ 20:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0