Torsdagslistan, saker jag irriterar mig på

1. Svenska TV-serier.

Jag tror aldrig jag har sett en svensk TV-serie som har känts bra. Som har känts trovärdig.

Där det känns som att dom verkligen fått ihop riktigt bra skådespelare. Jag börjar tro att det knappt finns bra skådespelare i Sverige.

Och kom nu inte och säg: "Men andra avenyn är ju bra!", för det är det inte. Det är skitdåligt.


2. Att behöva bädda om sängen varannan dag.


Se på den här bilden. Såhär kan min säng se ut bara några dagar efter att jag bäddat om den. Det är inte normalt.

Lakanet har helt gett upp greppet om madrassen. Madrassen har i sin tur helt gett upp greppet om sängen, osv.

Det stör mig något ohyggligt.

Jag vet inte vad det beror på. Jag vet inte vad som går snett. Jag vet inte hur jag lyckas.

Det enda jag vet är att jag gör någonting galet när jag sover. Fruktansvärt galet.


3. Djurgården Fotboll.

Behöver jag ens motivera? Jag skäms, helt enkelt.


//Benner


Kommentarer
Postat av: Jocke

En annan del av köping

2008-11-09 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0