Det där lilla extra

Jag var nyss med om en sjuk grej. Ni vet en sån här Jesus-grej, typ.

Det är nämligen så att jag och Thim alltid brukar sitta och kolla på Boston Tea Party och skicka sms till varandra och kommentera allt. Lite töntigt sådär, vi vet. Men ändå.

Hur som helst. Idag kollar inte jag, eftersom jag sitter och kollar på film. Plötsligt slår dock tanken mig att Thim säkert sitter och kollar och att han borde sms:a snart. Jag kollar därför ner på mobilen som ligger framför mig på skrivbordet. Vad tror ni händer just i det ögonblicket?

Jag får självklart sms från killen där han kommenterar programmet!

Det kallar jag för jesus-grej.


Jag tror vi har det där lilla extra, jag och Thim. Det där lilla extra som gör att vi inte behöver prata med varandra för att förstå vad den andra tänker. Vi bara vet.


//Benner


Kommentarer
Postat av: Nikki

Benner känn dig inte för speciell....ja fick oxå sms fråm Thimmy boy om Boston bajs programmet ;)

2008-11-10 @ 23:47:38
URL: http://jessnnikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0