Tillbaka

Okej, nu är jag tillbaka igen efter en helt bloggfri vecka på Möja. Ganska skönt faktiskt.

Nu fick jag det att låta som att den här bloggen är mitt heltidsjobb. Ett heltidsjobb som jag sliter med åtta timmar om dagen, fem dagar i veckan, året runt och som jag just tagit en veckas välförtjänt semester ifrån. Så är det givetvis inte. Jag menade bara att det var ganska skönt att vara ett par dagar på Möja och ta det lugnt. Jag lever ju liksom ett väldigt häktiskt liv här hemma annars. Eller inte... Skit samma!


Idag ska jag i alla fall gå ut med mina kära små vänner David och Viktoria. Eller små och små... Dom är väl längre än mig båda två. Det spelar hur som helst ingen roll. Jag får kalla dom för små om jag vill.

Känner ni hur hela den här texten har utvecklat sig till någon slags inre monolog? En inre monolog där jag diskuterar saker fram och tillbaka med mig själv, och skriver ner varenda tanke?

Ganska kul. Eller inte. Jag tror inte det kommer bli särskilt intressant läsning.


Juste. Påskgodis är det äckligaste som finns. Jag brukar ibland lyckas plåga i mig ca. 10 procent av innehållet i äggen. Ibland...

Resten förklaras fullkomligt oätligt och slängs.


Hur som helst. Jag hade en poäng med det här inlägget här någonstans också. Det kan ha varit att jag ska ut ikväll. Jag är inte säker. Vi utgår från det och tackar för idag!


//Benner


Kommentarer
Postat av: anonym

välkommen tillbaka

2008-03-27 @ 17:24:20
Postat av: anonym

välkommen tillbaka

2008-03-27 @ 17:24:34
Postat av: anonym

välkommen tillbaka!

2008-03-27 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0