Att städa

Idag har jag städat mitt rum. När jag säger städat så menar jag verkligen STÄDAT, med dammtorkning och hela paketet. Alltså inte någon latmask-dammsugning av rummets centrala delar.

Efter städningen somnade jag på soffan framför teven. Troligtvis p.g.a. utmattning efter all ansträngning.


Nu kan jag bara luta mig tillbaka och njuta över hur duktig jag har varit. Under resten av veckan ska jag inte känna någon ångest över att jag inte har pluggat. Så fort tanken om varför jag inte har pluggat slår mig ska jag nämligen bara le, luta mig tillbaka i stolen och med min mest belåtna stämma säga: "äh, jag har ju inte haft tid. Jag har ju städat!"


//Benner


Kommentarer
Postat av: Jocke

Det var på tiden kan jag säga :P

2008-03-03 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0