Dags för förändring?

Vad tycker ni kära läsare, bör thimbenner.blogg.se genomgå en makeover?
Kanske ska vi ta och göra om bloggen lite, för att åter igen väcka er läsares intresse och även vårat egna intresse.
För som ni säkert uppmärksammat dom senaste månaderna så har mängden inlägg hamnat på en skrattretande låg nivå, som inte enbart kan bortförklaras med studenten och liknande.

Några förslag från min sida är:

Thims myshörna - En kategori där jag kanske då och då droppar in med ett filmförslag eller liknande. Allting toppas med att jag alltid kommer vara barfota på äkta Ernst Kirschteiger (svårstavat) maneér!

Benners kvinno-erövringar - En kategori likt "This myshörna". Här ska då min bättre hälft berätta om alla sina framgånger hos kvinnorna.

En ny header?



Var så snälla nu och tala om vad ni tycker vi bör göra.


//Thim

Kommentarer
Postat av: Benner

Bra Thim, jag gillar ditt engagemang!

Du är på helt rätt spår

2008-07-27 @ 00:17:50
Postat av: Daniel

Ja grabbar jag saknar er fan.. Förresten det är nog inte någon bra idé med benners kvinnoerövringshörna. Jag har på känn att det inte kommer bli så mycket skrivet där. :D Ha det bra grabs hoppas vi ses snart

2008-07-30 @ 15:31:40
Postat av: Anonym

NI SUGER FÖR NI UPPDATERAR ALDRIG!

EN BRA FÖRÄNDRING ÄR ATT UPPDATERA LITE DÅ OCH DÅ! SMART EOEOOEOEOEOOE!

2008-07-31 @ 23:05:33
Postat av: Thim

Vi kommer börja uppdatera när vi fått tillbaka skrivlusten, och just nu är skrivlusten väldigt, väldigt låg.

2008-08-02 @ 19:58:57
URL: http://thimbenner.blogg.se/
Postat av: N

FLER NAKENBILDER PÅ ER!!!!!!!!

Läsning är överskattat, upp med bilder =D

2008-08-26 @ 07:41:21
Postat av: Anonym

Jag tycker en ny hearder skulle vara trevligt, värkligen!

2008-09-14 @ 14:32:56
Postat av: p.

vet inte hur länge jag har väntat på nytt inlägg nu .. :(

2008-09-14 @ 15:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0