Stabilt

Idag såg ja Dr. Ablan! Jag är iaf 95% säker att de var han.
Och som om inte de va nog (håll i er) ja tror jag såg även Hasse Aro!

Läste lite i metro idag att bröderna Schulman skulle starta en ny blogg, eftersom dom är så trötta på alla 16 åriga modebloggare som, jag citerar: "skriver om sina leggings och latextajts", slutcitat.
Deras blogg ska tydligen vara som ett slag i bakhuvudet på övriga bloggvärlden.
"Vi ska visa dem var skåpet ska stå", säger Calle Schulman.
Jag skrattar lite lätt när jag läser detta.. Ja menar, vet ni möjligtvis 2 andra killar som bloggar om allt annat än leggings och latextajts? 2 grabbar som har kom på denna idéen för snart 1 år sen..?
Dedär skåpet placerades för längesen och ni vet alla vilka som gjorde det.
Vi på ThimBenner undrar därför om bröderna Schulman är en utav våra trogna läsare, som nu bestämt sig för att sno vår idé. Vi kommer med all säkerhet kräva att bli onämnda på deras blogg.

Btw, det finns nackdelar med att gymma på Östermalm. Fördelen är ju att man stöter ihop med Dr.Alban och eventuellt Hasse Aro, men de väger ändå inte över nackdelen. Dagen efter alla hjärtansdag så hade personalen på gymmet varit så vänliga och kärleksfulla att dom gav en nalle och chocklad till alla medlemmar. Då kommer det 2 riktigt, riktigt sliskiga grabbar, som va så flottiga i håret att jag inte hade behövt mitt eget vax, jag hade nog kunnat samla ihop en hel burk ur deras hår.
Och backslicken var så backslickad att pannan slutade någonstans mitt på huvudet.
Dom tar varsin chockladbit och utbrister "UUH, mintchocklad?!? Va är detta för B-Hotel?!".
Herregud.

Förresten hade vi juridikprov idag (stora delar av JU05 verkade ha missat de).
Ungefär 30-40% av klassen va där.. Anledningen lär nog vara att kickoff-skivan var igår och att större delen av klassen valde flaskan framför studierna. Jag var inte en av dessa, jag kom till och med 30 minuter för tidigt till skolan. Bengt vart riktigt glad, då hade han någon att prata med när han drack sitt kaffé.

//Thim

Kommentarer
Postat av: Kate

Förlåt, men kan inte låta bli att påpeka att det stavas choklad.

Stabilt som fan annars!

2008-02-15 @ 17:22:42
Postat av: bajs

kate. ta en banan

2008-02-16 @ 13:36:09
Postat av: Thim

Moget marina

2008-02-16 @ 17:26:27
URL: http://thimbenner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0