Söndagssporten


Nyss sändes TV4 sporten utan "kanon och kalkon". TV4 vill nämligen satsa på att sno åt sig tittare från Sportspegeln och genom att plocka bort listan och ersätta den med ett par minuter av Patrik Ekwalls snack tror dom på framgång.

Jag tänkte avrätta detta upplägg redan förra söndagen då jag fick nys om det, men jag valde att vänta tills jag sett vad Patrik Ekwall skulle gå för. Jag avrättar det därför nu istället.


TV4 verkar helt ignorera faktumet att många valt deras sportsändning på söndagar istället för SVTs just för "kanon och kalkon". Det är faktiskt så att dom tar bort det enda TV4 sporten har som är bättre än SVTs...

Och vilken ersättare? Patrik Ekwall liksom? Bara att höra hans namn får en att vilja byta kanal. Nu ska man alltså tvingas höra honom säga fyndiga saker om sportveckan som gått som en "trevlig" avslutning på programmet.


Från och med nu är det endast SVT som gäller på söndagar. Dom har en längre sändning, ingen jäkla paus och, framför allt, ingen Patrik Ekwall.


//Benner


Kommentarer
Postat av: FAIKZ0R

FORMSVACKA GRABBAR!

2008-02-03 @ 21:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0