Nu är det dags

Idag är det dags för årets första golfrunda! Jag och Jocke hade bokat tid på msn kl. 10:30 för att planera. När jag trillade in kl. 10:36 var Jocke sur. Han kände sig sviken, och tack vare min dåliga tidsuppfattning skulle vi nu inte hinna spela. Själv hade han vaknat i god tid av att "solen lös sönder hans hornhinna".

Han kan vara så klar och uttrycksfull ibland, Jocke.


Nu är vi i alla fall sams igen och ska snart göra oss i ordning för att åka.



Over and ut, dags för golfdebut!
//Benner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ju snabbt meddela resultatet då.

Opartiskt referat start:
Jocke tar hem matchspelet 4/2 och även slagspelet med 39 slag mot benners 50.

Jocke gjorde en helt otrolig birdie på det tredje hålet efter att ha drivit greenkant på det andra slaget.

:Opartiskt referat slut

2008-02-25 @ 17:22:57
Postat av: Benner

Jag tror bestämt att Du överdrev vinstsiffrorna en aning...
Ett inlägg med de rätta resultaten och en presentation av våra trevliga medspelare kommer ikväll!

2008-02-25 @ 17:28:36
URL: http://thimbenner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0