Knäckt


Just nu sitter jag skamsen på mitt rum och slickar mina sår. Tävlingsmänniskan inom mig är krossad, stoltheten är nerspolad i toaletten och självförtroendet är bortblåst.


Jag har nämligen FÖRLORAT mot Andrea på fyra i rad. Stort dessutom. Om jag ska vara helt uppriktig så var jag så fullkomligt utspelad att jag får vara riktigt nöjd med siffrorna 2-5 i matcher. Att jag lyckades vinna två gånger är nämligen en riktig bedrift sett till matchbilden.


Nu finns inget annat att göra än att låsa in mig på rummet under resten av kvällen och deprimerat lyssna på Fade To Black om och om igen. Annars kommer nämligen Andrea ösa salt i mina sår via skratt och hån och min redan så låga självkänsla kommer sjunka ytterligare!


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0