Jag kräks

Och de beror inte på en söndags-bakfylla.
Än en gång, BlondinBella, du får mitt maginnehåll att rusa mot exit.

Har just sett en intervju med henne och 2 andra såkallade modebloggare. Dom 2 andra, en var hon "Stina-Lee", dom verkade rätt smarta och var lagom pratglada. Blondis däremot, hon totalt munbajsade och sa saker som att "hon är en förebild för alla sina läsare", "hon vill hjälpa alla andra TJEJER att tjäna pengar på sina bloggar" och "i min blogg lyfter jag fram viktiga samhällsfrågor"

Javisst Bella, de finns ju ingen viktigare samhällsfråga än om du ska publicera "Mr X's" namn eller inte!
Och du är ju en enorm förebild för mig, eftersom jag då och då kollar in din blogg!
Och jag har ju även börjat fundera på en könstransplantation, så vi kanske kan börja tjäna pengar på vår blogg!

//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0