Frisyr

Idag ska jag nog iväg och klippa mig.
Frågan är om jag än en gång ska våga chansa på Studio Alexis. När man sitter där och väntar är de som att köra rysk roulette. Man vet aldrig vilken frisör man får och framför allt vet man aldrig om de är en bra eller dålig.
Det är nämligen så att de är ca 4 tjejer som jobbar där och någon av dom är riktigt, riktigt usel. Dock minns jag aldrig vem. Men de finns även en riktigt bra tjej där. Jag tror jag helt enkelt får spana ett tag för att försöka lista ut vem av dom som är den duktiga, sen glida in och sätta mig i soffan exakt när hon blivit klar med sin kund.
Så får det bli!

//Thim

Kommentarer
Postat av: Malin

haha lycka till ;p hoppas det blir bra :)

2008-02-27 @ 14:27:03
URL: http://malinbeatrice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0