Style by Benner

När jag läste Thims "Style by"-inlägg nyss så ville jag också ha något att komma med. Något tufft, som Thims nya tröja.

Som tur var hade jag det!

Jag har nämligen klippt mig OCH (håll i hatten) gjort slingor. Ni vet, sådär som tuffa människor gör.


Här har ni resultatet: (Jag la märke till att Thim tagit sitt foto i badrummet och valde därför att göra på samma sätt)



Det första jag tänker på när jag ser bilden är dock inte mitt hår. Långt ifrån.

Det jag tänker på är istället att jag inte ser lika söt ut som Thim gör på sin bild. Thim har ju sånna där söta, stora, tindrande ögon som ger en oskyldig blick. Han är lite som en hundvalp. Man vill kramas med honom när man ser den där bilden.

Jag å andra sidan levererar en ganska tom och tillintetsägande blick och kryddar den med ett stelt litet leende. Inte fullt så gulligt. Min bild ger liksom inte samma effekt...


Jag kan inte sluta irritera mig på det. Varför lyckas han och inte jag?

Men vet ni? Jag tror att jag har svaret...

Thim köpte nyligen en ny mobil, en mobil som säkerligen har en mycket bättre kamera än vad min gamla mobil har. Det måste vara där problemet ligger. Thims nya kamera ger gulliga bilder, min gamla ger stela.

Jag måste helt enkelt önska mig en ny mobil i julklapp. En mobil med en kamera som tar bra bilder. Så kallade hundvalpsögon-bilder.


//Benner


Kommentarer
Postat av: marina

jag tycker ni båda är lika söta:D

2008-12-15 @ 18:36:29
URL: http://jiellow.blogg.se/
Postat av: beundrare

Hett! ;)

2008-12-17 @ 01:50:49
Postat av: Kaktus

Slingor?? ojoj!! Har du köpt en locktång oxå?? ;P

2009-01-14 @ 00:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0