Dags att möta sanningen

Okej. Nu måste jag säga det. Jag har legat och ruvat på det i flera veckor.

Det här kan komma som en chock för många av er, men sanningen måste faktiskt fram ibland.

Det går helt enkelt inte att blunda för det mycket länge till...


Jag pratar förstås om våran "countdown". Jag började ifrågasätta trovärdigheten hos denna den första December då den visade "22 dagar kvar till julafton". Då sa jag ingenting. Jag tänkte att Thim nog själv skulle lägga märke till det.

Nu känner jag dock att det är dags att agera. Hur värdelösa kommer vi inte känns oss den 23:e annars när nedräkningen är slut? Det vore ju grymt pinsamt.

Därför ber jag nu Thim som är countdown-ansvarig att fixa till detta. Själv ska jag gå och lägga mig och vila. Jag är nämligen sjuk.

Det är rätt synd om mig.

Väldigt synd om mig faktiskt.


//Benner


Kommentarer
Postat av: blogg-manager-marre

jag "utmanar" er. kolla min blogg

2008-12-09 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0