Uppdatering

Förlåt att vi inte har skrivit. Här kommer en liten uppdatering över dom senaste dagarna, med allt som ni har missat:


- Jag, Faik, Jinder och Danne hade en liten grabbkväll hemma hos den sistnämnde och spelade TV-spel och vanliga spel. Danne vann nog mest.


- Faik ville inte gå med in och handla chips och läsk när vi var på Willys. "Jag bantar", sa han.

Väl hemma hos Danne åt Faik hälften av chipsen och drack ca 1½ liter läsk. Jag, Jinder och Danne misstänker nu att Faik helt enkelt inte hade några pengar kvar till chipsen och läsken efter en dyr torsdagskväll...


- Pappa vann över mig när vi tävlade om att slå bollen närmast flaggan på golfbanan. Det handlade självklart om en läggmatch från min sida. För familjefriden liksom.


- Jag drömde att Thim skrev ett skitargt inlägg i bloggen, riktat rakt mot mig. Han var upprörd över att jag aldrig körde honom till skolan och tog därför extremt hårda ord i munnen. Jag överväger nu att börja köra honom, i alla fall 2-3 dagar i veckan.


- Jag startade taxiverksamhet och körde Dannes flickvän och hennes kompis från Södertälje. Jag tror jag har en framtid inom branschen. Senare i veckan tas beslut om Taxi Benner AB:s fortsatta verksamhet.


- Jag läste följande på Lasse Anrells sida i Sportbladet: "AIK plays its second league game tonight against Elfsborg without its reigning current best player - Dulee Johnson."

Citatet var hämtat från Dulees egna hemsida. Jag skrattar fortfarande!


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0