Ödmjuke Dulle

Som ni tidigare läst så har Dulee Johnson sagt att han är AIK bästa spelare. Kanske kände han att han kunde överdriva liiite mer, med tanke på vad jag just läst.

"- Jag är som Steven Gerrard och visst kan de sätta mig på bänken. Men jag är en bra spelare och det ska mycket till för att sätta mig på bänken."

Att jämföra sig själv med herr Gerrard...
Värt att ta upp är också att Dulee fortfarande får spela överhuvudtaget. Jag menar: misshandel, olovlig körning, rattfylla, ofredande av polis...
Hockeyspelaren Dick Axelsson ofredade en polis på fyllan. De resulterade i att han slängdes ut ur landslaget. Men Drulle, han får fortsätta lira, allt som behövdes va en veckas "rehab".

Krossa Gnaget


//Thim

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA 1-1 .. det blev visst inget, krossa gnaget!

2008-04-16 @ 08:01:36
Postat av: Malin

vad ska man säga ... ha ha ha . Dock så håller jag med om att han är en riktig tönt eftersom att han jämför sig själv med Gerrard, så äckligt sånt där.

2008-04-16 @ 22:09:46
URL: http://malinbeatrice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0