Trogna läsare!

Är det bara jag som tycker att främst våran bakgrund (de blåa blommaktiga sakerna) är rent ut sagt förskräckliga?
Jag har flera gånger kika runt lite på de andra bakgrunderna, men dessa är antingen helt intetsägande eller minst lika fula som 70-tals-tapets-blomman.
Men så hittar ja funktionen som gör att man kan lägga in en egen bakgrund.
Dock är min fantasi förtillfället lika dålig som Sveriges insats mot Nordirland.

Därför ber jag er, kära läsare, att posta era förslag på en finfin bakgrund som är värd att användas i denna utomordentligt bra blogg!

//Thim

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag tycker ni ska ha en bild på mig. Simpelt och snyggt.
Enkelt.

2007-10-18 @ 23:05:04
Postat av: Benner

Absolut. maila in ditt bidrag så ska vi överväga saken!

2007-10-18 @ 23:09:54
Postat av: Denise

Fast. Jag tror kanske en bild på mig skulle sitta mycket bättre. Jag menar jag är ju ändå jag (A)

2007-10-21 @ 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0