Väckarklocka

Igår var jag hemma hos min vän Marina på en släktmiddag. Trevligt trevligt.
Kvällens huvudrätt var, föga överraskande, taco. Efter maten satt jag, Viktor, Marinas bror Robin och Jimmy/Jimmi (inte säker på stavningen, men tyckte mig höra Jimmi) och spann lite planer över kvällens fortsättning, som självklart skulle gå i alkoholens tecken. Ett annat populärt samtalsämne var även kräks, som vissa av oss tydligen hade väldigt stor erfarhethet och lite facination av. Timmar går och helt plötsligt sitter vi där, kvart i 11 och börjar fundera på vart tiden tog vägen. Vi beger oss därför till Flemingsbergs station för att ta första bästa tåg in mot stora staden för att förhoppningsvis hinna komma in någonstans.
Efter 30 minuters väntatn får vi beskedet att tåget är ca 7 minuter försenat. Efter 7 minuter får vi beskedet att tåget är ca 15 minuter försenat. Detta "kept going" ett bra tag, till tåget äntligen rullar in, sisådär 25-30 minuter försenat.

Men vi kom ju ändå fram till Stockholm city, vi begav oss till Soft bar och vi blev onyktra.
Det finns egentligen inte så mycket mer att berätta, det enda som bör tilläggas är denna bild, den får sammanfatta kvällen.


image36

//Thim

Kommentarer
Postat av: Marina

Jimmi heter han och stavas han
Kvällen var klockren - men borde tilläggas att väckarklockan var dekorerad med Döskallar!

2007-11-04 @ 17:30:32
URL: http://jiellow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0