Rykte

Rykten cirkulerar angående att vår trogne "bloggmanager" stjäl läsare. Bloggmanager-Marre ville inte kommentera ryktena när jag tidigare sökte henne och offret, Kate, verkar ha fått munkavel.

Troligtvis rör det sig om en okänd summa pengar som betalats i någon slags muta. Det kan röra sig om en professionell verksamhet.

Vi bakom bloggen (jag och Thim) är i stor chock över ryktet men vi vill inte uttrycka några åsikter.


Vet DU något om detta? Droppa i så fall en kommentar.


Btw. Imorgon är det en stor dag för oss här på bloggen. En av de två männen som ligger bakom duon ThimBenner fyller nämligen år. Jag föreslår att ni skickar ett stort grattis till min käre far, Janne, som imorgon blir 41 år :)
(Han läser bloggen dagligen så ett grattis via en kommentar funkar utmärkt)

//Benner 


Kommentarer
Postat av: marina

Först och främst så vill jag säga att jag inte kan rå för att min blogg är intressantare än eran. (Det är allt jag har att säga om den saken)

För det andra vill jag gratulera Janne, hoppas du får en bra födelsedag:D

2007-11-15 @ 23:52:20
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Petra Malmgren

Hörde ryktesvägen att en viss A.B & Co hade en grym blogg. :o) Har suttit och läst i över en timme nu och skrattat så tårarna rinner.
Hoppas det är ok att din "gamla" läs unga plast-mamma är inne och läser... kram på dig Andreas.

Ps. har ringt och grattat din käre far, han blir ju så grinig annars...hi hi Har du köpt en fin present till han? Du vet han säger att han bara vill ha snälla barn men alla vet ju att han älskar presenter.

2007-11-16 @ 13:48:47
Postat av: Benner

Petra. Det är jättekul att du läser bloggen! Kul också att du gillar den.
Hur mår den lilla grabben förresten? :)

Han fick en skiva och en stor manlig kram. Ett snällt barn har han ju dessutom alltid haft! :D

2007-11-16 @ 15:00:50
Postat av: Benner´s Far

Tack Marina,

dagen har varit bra, sonen sjöng otroligt vackert i morse och jag fick Ugglas nya cd av honom.

2007-11-16 @ 15:39:46
Postat av: David

Ja man får väll sägga grattis då janne!!
Du e ju trots allt en av dom skönaste farsorna ja vet trots din sadistiska sida

2007-11-16 @ 15:48:35
Postat av: Millan

Grattis Benners pappa!

2007-11-16 @ 17:59:55
URL: http://cutiepaj.blogg.se
Postat av: Thim

Marina, ska du ha den attityden så behöver du inte hänga i vår blogg mer. vi är STÖRST BÄST OCH VACKRAST

2007-11-16 @ 19:07:36
Postat av: Kate

*vissel*....

2007-11-16 @ 21:15:23
Postat av: Thim

Syndabock, svikare och aikare kate. allt jävulskap på samma gång

2007-11-16 @ 21:55:18
Postat av: Benner

Thim skräm inte bort Kate!
Då måste släppa din stolthet och på dina bara knän be om att hon håller oss trogna.

2007-11-16 @ 22:12:10
Postat av: Kate

Nämen, Thim..

2007-11-16 @ 22:30:16
Postat av: marina

nils, rättning: Djävulskap. (hihi)

hmm. vackrast? Med dom blommorna? - skulle inte tro det.. . ;)

2007-11-17 @ 13:41:12
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Benner

Nej men vi planerar att få en vacker blogg när våran snälla, gulliga bloggmanager hjälper oss :)

2007-11-17 @ 14:38:23
Postat av: Kate

Jag kräver en ursäkt för det där brutala påhoppet Thim tog sig friheten att göra. Tills dess läs-strejkar jag!

2007-11-18 @ 01:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0