Ny taktik

Jag har kommit på ett nytt knep för att komma upp på mornarna. Innan jag går och lägger mig varje kväll dricker jag en jävla massa (inte alkohol), vilket resulterar i att jag vaknar akut pissnödig på morgonen. Sådär läskigt nödig att det blir omöjligt att ligga kvar i sängen och somna om.
Den här veckan har jag börjat tidigt varje dag, men trots det (bortsett från trafik-kaos-dagen i tisdags) har jag kommit i tid. Min taktik funkar alltså strålande.
Jag riktigt myser av välbehag vid blotta tanken på min intelligens!

Btw. Är det bara min data som knasar eller har blogg-designen återgått till sin ursprungliga skepnad?
Väntar i alla fall spänt på vår "bloggmanagers" designförändring. Den verkar dock dröja, men då bloggmanager-Marre i mina ögon ses som någon slags chef har jag inga planer på att lämna klagomål. Jag gör istället det som vi svenskar är bäst på, nämligen att sitta tyst och acceptera.

//Benner

Kommentarer
Postat av: Kate

Tror inte att det är en så bra idé. Du vet, det tar bara någon timme innan du blir akut pissnödig. Dricker du dessutom mycket så kommer du få gå upp flera gånger på natten och pissa, vilket resulterar i att du kommer att vara trött och inte orka gå upp på morgonen i alla fall.
JAG riktigt myser av välbehag vid blotta tanken på MIN intelligens.

Och ja. Bloggen har blivit sig själv igen.

2007-11-14 @ 22:57:25
Postat av: Benner

Grejer är den att jag sover sådär fruktansvärt djupt fram tills klockan ringer.
Att vakna enbart p.g.a. pissnödighet finns inte i min värd!
Jag vaknar istället med en ritkigt, riktigt, riktigt, riktigt uttöjd blåsa och spenderar därefter ca. 2 minuter på toaletten.

Som sagt. JAG (och du) riktigt MYSER AV VÄLBEHAG vid blotta tanken på MIN inelligens! :D

2007-11-14 @ 23:01:11
Postat av: Kate

Jo, visst. Men vill du verkligen utsätta dig själv för denna smärta och dödslängtan som akut pissnödighet faktiskt innebär?

2007-11-14 @ 23:05:49
Postat av: Benner

hm.. så länge jag kommer till skolan i tid känner jag mig faktiskt ganska nöjd!

2007-11-15 @ 17:39:07
Postat av: marina

jag blev lite snyftis när jag klickade mig in på eran blogg för en daglig titt och fann dessa (Som Nils uttrycker det) äckliga blommor precis överallt. Låten är puts väck också - exakt VAD Har ni nu hittat på för bus?
Och min fråga blir: Vill ni ha tillbaka den vackra naturen och känsloladdade låten? Eller föredrar ni tystnad och äckliga blommor?

/En förvirrad bloggmanager (obsobs, snart kommer en COOL design på eran blogg - jag ska bara fixa min först)

2007-11-15 @ 19:19:43
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Benner

Marina. Ingen vet vad som har hänt. Såvida inte thim har varit där och pillat, men det tror jag inte.

Jag tror inte vi behöver låten. De var en jätte fin gest från din sida att lägga in den, men faktum är att folk uttryckt ett vist missnöje då de inte kan konsentrera sig fullt ut på läsningen och dessutom inte kan kolla ostört på videorna...

Vi väntar med spänning på den nya designen, såväl på vår egen sida som på din! :)

2007-11-15 @ 19:35:14
Postat av: marina

okej töntar, du slipper ni väl låten då..
den som väntar på något gott:D

2007-11-15 @ 20:05:16
Postat av: Kate

Benner. Du är föralltid min idol, utan tvekan. Men ibland kan jag inte låta bli att undra vad som gick snett..

2007-11-16 @ 16:47:01
Postat av: Millan

Men Benner, vad gick fel idag? Uppenbarligen fungerade inte din taktik idag eftersom du släntrade in efter att provet hade påbörjats. Var anledningen kanske lite sista-minuten-pluggande?

2007-11-16 @ 17:58:55
URL: http://cutiepaj.blogg.se
Postat av: Benner

Camilla.
Dels lite sista minutenpluggande, och dels lite vila.
Jag tänkte att eftersom lektionen är ca. tre timmar och jag maximalt skriver i en så kan jag ju tänja lite på starttiden av provet!

2007-11-16 @ 18:46:26
Postat av: naturdanne

aa så göra jag också bra skrivet thim

2007-11-16 @ 19:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0