Inte igår

Igår när jag klev ut ur duschen hade jag ett gäng missade samtal från viktoria och ett sms från David. Jag kände att dom hade nått på gång...

När jag smsa David sa han att han var hemma och bara undrade vad jag gjorde. I nästa sms var han plötsligt hos Viktoria men ville fortfarande inget speciellt. Han ville bara kolla om jag var hemma.

Halvblond som jag är misstänkte jag ingenting trots att han ändrat om sin historia två gånger och trots att han ville veta om jag var hemma.


I nästa ögonblick ringde de på dörren. Jag anade fortfarande ingenting.

Så när David och Viktoria plötsligt tittade in i mitt rum vart jag så förvånad man bara kan bli. De sa att de tagit tåget och trots att det bra gått ca. 15 min sedan de ringde hemifrån Viktoria köpte jag den förklaringen helt och hållet. Även där ljög de små rackarna självklart!

David har nämligen tagit körkort! Helt i smyg. Sånt där berättar man väl för sina vänner tänkte jag, men ville sedan själv minnas hur jag för länge, länge, länge sedan också smög med min uppkörning. (jag ville bara poängtera att jag haft körkort ganska länge)


Det var i alla fall jätte trevligt att se er igen. Det var ju som man säger; inte igår. :) (nu var det ju i och för sig igår, men innan dess var det inte igår...) haha!

//Benner


Kommentarer
Postat av: David

Ja där upplyses alla om din lite småblåsta å halvdumma sida du har i dej!

2007-12-01 @ 02:10:50
Postat av: Benner

Juste... Jag skulle ju göra mig av med den sidan :O

2007-12-01 @ 13:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0