Sommarlov!

Nu har Thim-Benner gått på sommarlov!
Vi tjyvstarta lite eftersom vi är lediga torsdag-fredag p.g.a. att vi ska till sweden rock festival :)
Inte nog med att vi ska till sweden rock, vi tjyvstartar även konsertbesöken imorn då vi ska på Mötley Crüe. En vecka fullproppad med härlig musik med andra ord!

Jag och Thim började sommarlovet med att gå hem till Danne och fira med ett par öl samtidigt som vi spelade goldeneye på nintendo 64. Otroligt jävla kul! Vi såg även Dannes omtalade falskärmsfilm.

Därefter bärde det av hem till Dannes kompis Sara som bjöd på utsökta plättar och därefter klippte av Dannes långa hår!
Ölen funkade som ångestdämpande för Danne som visade prov på en ganska avslappnad och sälvsäker attityd, iaf utåt.
Jag fick den stora äran att klippa av Dannes långa toffs innan själva frisyrklippandet skulle börja.
Min klippning var tveksam. Jag misstänker att saxen var missgynnande för oss vänsterhänta vilket ledde till att klippningen gick nästan retfullt långsamt för stackars Daniel som satt i stolen och väntade på att få sitt tre år långa arbete med hårsparandet avslutat. Efter ca två minuters o-efektfullt tuggande med saxen från min sida tog Saras tålamod slut och hon tog saxen och klippte själv. Hon var dock varmhjärtad och sparde ett par hårstrån på svansen så jag fick fullborda mitt arbete med svansklippningen och gå till historien som "mannen som klippte av Dannes hår".
Nöjd och belåten satte jag mig i solen och log nöjdt över mitt fullbordade arbete.
Vi hann tyvärr inte se de färdiga resultatet av klippningen eftersom jag skulle iväg på golfträning och Thim kände en stark hemlängtan.

Nu sitter jag och Thim och fixar mobilspel för resan till och från Sölveborg. (ort i skånetrakterna där sweden rock äger rum) Thim påstår sig ha hittat ett par riktigt tuffa spel. Förhoppningsvis mer spännande än Dannes polska memoryspel.... :D

//Benner

Kommentarer
Postat av: Ghali

VA?! Har Danne klippt sig? Och ni lägger inte upp bilder? Ni är galna.

2007-06-10 @ 16:04:11
Postat av: Benner

Jag hade inte bilder att tållgå när jag skrev dedär.
Ska prata med Dane om rättigheter till att lägga upp bilder så kommer de kanske senare.

2007-06-10 @ 16:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0