Måndag

Nu har uppdatteringen varit lite tveksam de senaste dagarna, vilket faktiskt helt och hållet beror på lathet.
Dessutom har inte mycke hänt som är värt att skriva om.
Golftävlnigen gick hyffsat bra i 25 av 27 hål. Sen kom vi till ett så kallat "Kalle-Anka hål". Dvs ett hål som inte är ett riktgit golfhål utan ett konstigt och oplanerat hål.
Hålet resulterade till slut i en nia efter bland annat två trädträffar vilket till slut placerade mig på en delad 41a plats.

Nog om den tävlingen. Idag är det Klubbmästerskapen i foursome, en tävling som jag och Jocke ska vinna.
Vi är otroligt taggade.

Efter tävlingen bär det sedan av ut till mamma på Möja där jag ska vara i ca två veckor :)
Då blir de även lite klirr i kassan eftersom jag kommer jobba på dagiset och käna skapligt med pengar.

//Benner

Kommentarer
Postat av: David

HAHAHAHA, Delad 41a plats!! aa de e bra konstigt att jag inte är mer stöttande när du visar sånna resultat :P

2007-06-19 @ 19:46:27
Postat av: Benner

Tyst David...
Nästa vecka är de tävling i Mora, de kommer bli min tävlnig :D

2007-06-25 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0