MetallicaMetallicaMetallica!

Idag var då dagen kommen!
Gudarna för oss med normal musiksmak hade anlänt till Sverige och stockholm stadion. Och som dom gjorde de!
Med en så gott som ultimat setlist mosade dom allt jag tidigare sett i musikväg.

Thim och jag åkte in vid 12 tiden, och trots att de var ganska mycke folk där då fick otroligt bra platser ca tio meter från scen. Danne, "Kjellan" och "Marre" va dock inne redan igår och lcykades hamna längst fram. Jag och Thim kände nog ändå att våra små flugviktskroppar inte skulle klara de trycket som de innebär att stå där framme, så vi nöjde oss gott och väl.
Med tanke på de ytterst tveksamma vädret som rådde under morgonen och förmiddan är vi nog ändå ganska belåtna över att vi spenderade natten hemma i värmen. Vi fick ju tillräckligt med regn och kyla under våra timmar i kön.
Som tur var sprack vädret upp till kvällen och de vart en underbar afton. :)

Andra händelsevärda saker under dagen:

-Danne Eriksson kom till stadion 30 minuter innan insläpp, men var trots de inne bland dom första. Han kan, den killen!

- En kille stod och spydde i kön vid 14 tiden. "amatör" yttryckte sig Thim.

-Jag fick lite oväntat en puss på kinden av en lyckig främmande kille. De visade sig att han i all hast och lycka tagit fel på mig som sin flickvän bakifrån... Jag kände mig smått kränt över att bli tagen för en tjej och ställde mig därför på ett manligt sätt och försökte se hård ut för att undvika fler missförstånd. Det funkade bra.

-Danne fick ett plektrum!

-Publiken kastade papper och bananer på HIM och vägrade ta emot sakerna som de gav till publiken. Aningen respektlöst.

//Benner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fick också ett plektrum, eat my shorts!

2007-08-08 @ 14:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0