Ringsignaler

Har ni någon gång tänkt på alla dessa reklamer för mobilsignaler och liknande som går på TV? Jag syftar på dessa reklamer som exempelvis säger: "Få den hetaste ringsignalen av alla! Smsa: A1 till 12345 så får du den här tuffa signalen med en bäbis som sjunger hej tomtegubbar slår i glasen!!!!"


Det kostar självklart ca. 50 kr att få detta ljud, som är helt meningslöst och bara allmänt störande. Frågan är självklart; hur går dessa ringsignalstillverkande företag runt? Jag menar TV-reklam är ju inte gratis att göra och jag kan inte se att en normal människa ens överväger att beställa en sådan här signal...
Jag får helt enkelt inte ihop det.

Eller är det kanske bara jag som inte förstår mig på det häftiga och roliga med dessa signaler? Ni läsare kanske sitter med hela mobilerna fulla av "häftiga" signaler och dylikt som ni spenderar flera hundra kronor på varje månad!

//Benner


Kommentarer
Postat av: marina

jag vill LÄTT ha en sån ringsignal.
Synd att jag inte har pengar på mobilen:(

2007-12-17 @ 20:00:59
URL: http://jiellow.blogg.se
Postat av: Benner

haha okej. du kanske kan få en sån av thimbenner.blogg.se i julklapp för ditt fina arbete som "blogg-manager"...! :) :D

2007-12-18 @ 16:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0