Ilska

Som ni säkert märkt så har jag tagit ut lite kompledighet såhär över julen. Det var jag värd.

Thim däremot har ju som vi alla vet i stort sett tagit tjänstledigt.


En bidragande orsak till min ledighet har även varit ilska. En ilska som uppkom på självaste julafton. Då snackar jag inte ilska efter dåliga julklappar, brist på julkänsla, dåligt sällskap, ångest eller bara av ren trötthet på julen. Nej, jag snackar om något värre!

Vissa av er har säkert listat ut vad jag talar om, eftersom att ni känner samma ilska själva.


Jag talar självklart om Svensson, Svensson! VEM FAN HAR PLOCKAT BORT JULAVSNITTET AV SVENSSON, SVENSSON?!

Här har jag suttit i ett helt jävla år och väntat, och så har dom i smyg tagit bort det. Fy SVT, fy!

Vad blir nästa steg? Ta bort kalle Anka?


Bara genom att skriva detta inlägg fylls jag på nytt av denna ilska. Därför ska jag nu, klok som jag är, sluta mitt inlägg raskt innan jag går till personangrepp och tar min ilska till nya höjder.

//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0