Mackor

Mackor är ju så otroligt överskattat. Sedan barnsben har man ätit 4 mackor till frukost och 4 mackor till mellanmål. Varför just 4? För man kan absolut inte ta ett ojämt tal, 2 är för få och 6 mackor vore ju overkill, visst?

Om jag räknar lite snabbt på de, säg att jag haft detta upplägg sedan jag började skolan för 14 år sedan, så bör jag ätit cirkus 40 000 mackor.
Förstår ni vad jag menar när jag säger att jag är smått trött på mackor?
Och nu när jag är så hungrig att jag knappt kan tänka klart, så plockar jag instinktivt fram den där jävla brödpåsen och brer 4 mackor. Fyfan, egentligen skulle jag hellre svälta.

Har ni några alternativ till mackan? Jag är desperat!


//Thim


Kommentarer
Postat av: rebecca

Marabou digestive, en till frukost o en till mellis.

2009-03-09 @ 12:17:29
URL: http://fruhemlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0