Pungpinan

Skarpnäck är ett ställe jag aldrig haft en aning om vart de ligger. Min vän Marina har ändå bott där och nu när jag söker lägenheter så finns det rätt många i Skarpnäck. Känns som om det vore bra att ha koll på vart det egentligen ligger då.
Så jag söker upp det på eniro. Kartan visar detta:


Jag har försökt att betona de på olika sätt, men det går inte. Det blir "pungpinan" hur jag än försöker.

För övrigt undrar jag hur pass ofta den där hundkapplöpningsbanan används. Men vad vet jag, Skarpnäck/Pungpinan kanske är världens hundkapplöpningsmeteropol?


//Thim (som bloggat väldigt duktigt idag!)


Kommentarer
Postat av: Mariah

>.< xD

2009-02-11 @ 22:14:24
URL: http://www.myfuturefeatures.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0