Jag finner inga ord.



Jag sitter just nu och bara gapar, som en fågelholk. Jag försöker plita ner något som kan beskriva vad jag känner när jag ser detta.
Allt jag kan säga är: Titta. Lyssna. Bli hänförd.
Lägg märket till grabbens halsduk i början. "Queen Works". Jag översätter det till "Queen Funkar".
Men herre.min.jävla.gud. Detta är det bästa som någonsin framförts live. Någonsin, alla kategorier.
"Queen Rules" skulle det stått på halsduken idag.

Jag menar, kolla på Freddie. Vilken pondus, vilken karisma, men framförallt: vilken fantastisk jävla röst.
Njut kära vänner, njut.


//Thim

Kommentarer
Postat av: Anonym jävel

Den människa har mer power en alla jävla Arvingar tillsammans. Queen ftw yo.

2009-02-11 @ 21:06:06
Postat av: Daniel

A herregud vilket framträdande! Hade aldrig sätt det förut, vilken känsla. Fan detdär är äkta Äkta! Även om Queen inte är mitt favvoband är fan hela grejjen fantastisk jag håller helt med dig där thim

2009-02-12 @ 14:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0