Jag skulle ju kunna..

..ägna hela detta inlägg åt att tala om för er alla hur skönt de är att Blondinbella har lagt ner bloggandet men...
Näe. Varför skulle jag ens bry mig?
Det finns ju faktiskt viktigare saker här i livet.

Tex denna blogg.

Nu råkar det vara så att jag har en veckas ledighet från allt vad jobb och ansvar heter.
Hur ska jag då utnyttja denna vecka till fullo? Jo jag hade faktiskt tänkt genomgå en del expriment. Saker i stil med: inte nudda golv på en hel dag, supa mig redlös på morgonkvisten och blogga fram tills bakfyllan slår in, skaffa en tatuering, testa hur länge jag kan vara vaken, använda ögonbindel i en dag för att uppleva hur det är att vara blind, måla en tavla, läsa bibeln.

Varje expriment kommer givetvis dokumenteras noggrant. Har ni några egna förslag så är det bara att posta dom.

//Thim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0