Filmkvällsdags

Idag är det återigen dags för mig, Denise och Robban att ha filmkväll. Den skulle egentligen ha ägt rum igår, men då jag inte svarade när Robban försökte få tag på p.g.a. att jag var på golfbanan så uteblev den. Denise trodde att jag, så att säga, "langade en diss" och passade därför på att vara barnvakt åt ett tyskt barn.

Barnet ifråga såg dock mer spansk ut än tysk och inriktade sig mestadels på att skrika. Ifall någon ville veta liksom...


Hur som helst. Jag tror filmkvällen kan få en dålig start rent stämningsmässigt. Denise bad mig nämligen nyss att ringa till hennes sushirestaurang och fråga efter någon person. Jag vägrade. Tyckte det kändes obehagligt.

Sedan dess har hon inte pratat med mig. Men, men. Jag får väl ligga i och smöra som en jävla tönt för henne inledningsvis. Då borde den sura minen sakta men säkert börja suddas bort!


Håll ögonen öppna. Det kan komma live-rapporteringar från filmkvällen precis som senast!


//Benner


Kommentarer
Postat av: Elinor

Ha en bra dag!

2008-06-17 @ 18:27:50
URL: http://santippa.blogg.se/
Postat av: B

vart har Thim tagit vägen ? :o

2008-06-22 @ 14:18:38
Postat av: thim

jag är jävligt mkt på g nu.

2008-06-24 @ 16:40:25
URL: http://thimbenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0