Vakna på fel sida

Imorse vaknade jag som vanligt klockan 06.00 bara för att ställa larmet på 06.20.
Alla vet ju hur skönt de är att vakna å sen få sova lite till. Dock var de inte så skönt att gå upp sen, vaknade på helt fel sida. Andra sidan jordklotet, så mkt på fel sida. arghet: 5 När ja väl går upp 06.20 för att slänga i mig lite frukost så märker jag att de varken finns mjölk eller juice. Vatten till frukost.. mums. Mitt redan dåliga morgonhumör vart nu alltså ännu lite sämre. arghet: 6.
Jag börjar rosta mina mackor medan jag fryser som en kenyan i sibirien. Upp hoppar mina smörgåsar färdigrostade. Försöker sedan pilla upp dom, dom är ganska små och mellanrummet dom sitter i är för litet tillochmed för mina små tandpetarfingrar. Tappar den första mackan ner på golvet. arghet: 7
Gör ett försök att pilla upp macka nummer 2. får tag i mackan men känner sen en svidande hetta mot mina fingrar och upptäcker att ja tryckt dom mot metallen. arghet: 9.  Slänger resten av mackorna i diskhon och utbrister: HELVETE NU GÅR JAG OCH SOVER IGEN! I övrigt har de varit en hyffsat random dag.

Dagens låt: Korn - Got the life

//Thim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider med dig. Det där med brödrostar är skitsvårt.

2007-09-12 @ 22:51:28
Postat av: em

haha du är sjuk.
hoppas du fått i dig något nu ;O

2007-09-13 @ 20:11:08
URL: http://baramills.blogg.se
Postat av: Benner

Jodå de har han. Jag såg honom klämma en hamburge-meny tidigare idag!

2007-09-13 @ 21:54:22
Postat av: Kate

I know the feeling.. Brödrostar kan konsten att göra livet surt för en.

2007-09-15 @ 13:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0