18 år och 1 dag

Idag vaknade man med vetskapen om att man klarat teoriprovet för körkort, en känsla av att vara väldigt gammal och en lätt dagen efter smak i munnen.
Det är väl så det känns att vara 18 år och en dag antar jag.

Den här födelsedagen lär ha varit den bästa i mitt liv.
Som jag nämnde så tog jag teoriprovet på dagen, och på kvällen tog jag några öl.
Dessutom fick jag världens bästa födelsedagspressent... Nämligen en bil!
Jag lär ha världens snällaste föräldrar och styvföräldrar. :)



Nu ska jag och Ghali småfixa bilen lite så den blir hårdare än Faiks. :)

Idag fyller btw Viktoria (läs: lillplutten) 18 år.
Grattis, nu är du lika stor som mig!

//Benner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0