Tisdag

Idag har det egentligen inte hänt något av intresse, men jag tänkte ändå passa på att skriva lite för att visa ett aktivt intresse för bloggen och dessutom passa på att gratta min käraste favoritmoster som fyller år!

Ni vet den här vänliga och ihärdigt blogg-läsande mostern som brukar kommentera våra inlägg med jämna mellanrum.

Tydligen var det hennes trettionio-årsdag, vilket verkade orimligt. Hon ser ju inte ut att vara en dag över 30! Eller 29 heller för den delen.

(jag skriver inte det här för att smöra till mig fler julklappar i vinter utan av ren ärlighet) ;-)


Som sagt har det inte hänt så mycket idag vilket förklarar de få raderna.

Allt jag har gjort (läs: försökt göra) är att skriva en uppsats som jag nämnde igår. Uppsatsen handlar om satanismen och kommer bli riktigt vass när jag är klar. Någon gång, sås måning om... Troligtvis. Förhoppningsvis.


Juste! Hela killgänget i klassen förutom jag, Phillip, Thim och Faik har startat en typ av "Fight-club".

Phillip är inte med eftersom han inte får, då han är en excellent boxare och troligtvis skulle göra såkallad slarvsylta av de övriga grabbarna.

Faik är inte med eftersom han inte vet om dess existens ännu.

Jag och Thim däremot har tagit starkt avstånd då vi finner de hela en aning löjeväckande och lite, lite barnsligt.

Men, men. Vi ska väl inte uttala oss förrän vi tagit del av resultatet.

Dock var en match mellan mig och Thim lustigt nog jävligt eftertraktad. Jag sa att de aldrig kommer komma på fråga.

Möjligtvis om vi mutas riktigt, riktigt ordentligt... Det skulle ju faktiskt vara lite skönt att få små-slå honom lite som hämnd för hans totala "pissning i ansiktet" på mig förra nyår. Haha!

//Benner


Kommentarer
Postat av: moster Thilda

DU ÄR VÄL VÄRLDENS BÄSTA ANTE!!!
du e grym!

ska se till att det blir en julklapp i år!!!

2007-10-10 @ 18:23:49
Postat av: anonym B*NN**

Smör-ante :D

2007-10-10 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0