Rester

När pappa kom hem från jobbet idag berättade jag för honom om mina filmkvällsplaner.
"åå va synd" sa denna pappa falskt och knöt näven, varpå han och Andrea snabbt bestämde att de skulle på restaurang.
Innan jag hunnit säga ett knyst hade han snabbt kastat ur sig orden "eftersom du ska bort hinner du väl inte följa med. Det finns en matlåda i frysen" varpå bilen snabbt försvann från uppfarten.

Därför sitter jag nu här och äter gårdagens torra rester, med vetskapen om att pappa och Andrea kommer hinna hem innan jag åkt.
Mätta och belåtna kommer dom säga: "jaha, är du fortfarande hemma?".

Sånna är dom, min såkallade familj.


Detta är btw dagens tredje inlägg från ThimBenner. Nytt rekord!

//Benner


Kommentarer
Postat av: Far

Hmmmmmmmm,

eftersom du har den "Absolut" bästa pappan som finns
enligt rykten så tror jag att detta är en lögn....,
med det stora Hjärta som han har så skulle detta aldrig kunna att ske hemma hos dig....,
han ser också jäkligt bra ut har jag hört.

2007-10-11 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0