Pilotbrillor

I måndags hittade jag äntligen mina pilotbrillor, lagom till dess att sommaren är över. Men tänk va jag har letat!

Jag har dessutom beskyllt Thim för att ha snott tillbaka dom, för att återigen kunna sälja dessa till mig i ett senare skede av livet när jag har glömt bort att dessa existerar.

För er som inte vet så köpte jag dem av Thim för 15 snus, Dessförinnan hade Thim köpte dem av "Danet" för 12 snus. Danet i sin tur hade köpt dessa för 50 kronor. Thim har med andra ord redan gjort en för jävla bra affär, men jag misstänkte att han girigt ville tjäna ännu mer.

Därför vill jag nu be Thim om ursäkt för mina anklagelser. Jag hoppas och tror att vi kan låta det här glida förbi oss och att vi ska kunna fortsätta vår vänskap.

Men Thim, var beredd... Nästa gång dessa är borta kommer du troligtvis att anklagas på samma sätt igen. Jag vet ju faktiskt vilken briljant affärsman du är!

//Benner


Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

skönt att hitta det man letat efter!

2007-10-25 @ 19:38:42
URL: http://nr126.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0