Sweden Rock Festival!

Nu är man då hemma igen efter en vecka fullproppad av musik och brännande sol. Jag klarade nog solen bäst, troligtvis för att jag stod och smörjde in mig med solskyddsfaktor som en tok varje morgon. David brände magen och Thim lyckades återigen få för mycke sol vilket ledde till en bränd arm och senare en bandagerad arm. Men men, han lyckades ju hålla näsan skinnklädd den här gången iaf!

Veckan innehöll band som; Mötley Crüe, Scorpions, Heaven and Hell (Black sabbath med nytt namn p.g.a. vissa nya bandmedlemmar), Skid Row, Thin Lizzy, Motörhead, Papa Roach och framför allt, veckans höjdpunkt; Aerosmith.
Aerosmith gjorde nog ingen besviken och var enligt min mening överlägset bäst :)

När Thim besökte sjukstugan för att få bandage på sin arm stötte han på en del andra skadade individer. En var sönderbränd, och när sjukvårdarna sprayade någonting motverkande på honom vart han liggande skrikande i smärta på marken. Detta avskräckte dock inte Thim då han är en riktgit hårdig.
En annan kille hade fått en raket i ögat och förlorat synen, varefter han fälde kommentaren: "shit happens" (kan vara felstavat då min engelska inte är den bästa...)
Undra om han fortfarande tycker att de var så obetydelsefullt att förlora synen på ena ögat nu när han hunnit nyktra till?

Aja, de va de. Nu ska jag iväg till golfbanan och vässa formen inför helgens tävling!

//Benner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0