Jag gillar att vara naken, de gör jag

Ska väl sammafatta freda-sönda nu då.

Fredag: gick till skolan, hade helt onödig lektion i körkortsteori som jag benner & tom bara blajjade bort :P
Drar sedan hem till marina för att umgås me kjellan som hade huset för sig själv :P vi spelade Burnout 3 (vad annars?) och vann en hel del bilar :) sedan drog vi och kollade på student utspringningen på tullinge gymnasium.
Där mötte vi björn och linda, och till vårt förtret upptäcker vi att jag, viktor och björn alla har fred perry tröjor. måste sett rätt fånigt ut :P dock hade dom liknande färger, medan jag stack ut mer med min gråa :)
Sedan åkte vi till stan, tog en pizza å bärs/läsk :P sen drog vi vidare till en irländsk pub, fett mysig :) bara irländsk personal. där satt vi ett tag och sedan bar de av för att se Deborah sjunga :)
det var spännande å trevligt till en början, men sedan efter att alla 1:or sjungit och det var dags för 2:orna så vart de rätt segt, när allting lät likadant. Självmords-depp med fingerkomp.
Sen åker vi hem till marina å super till lite :)
Kom i säng runt 5-6.

Lörda: händer itne så mkt, solar, chillar.sen på kvällen drog ja te marina igen å kollade på film me viktor, marina, björn å linda.

Söndag: om möjligt, ännu mer händelsefattig än lördagen. sova, fika med farmor, sola, lata.

Imorgon blir de då sista skoldagen, ska troligtvis hj'älpa sara med lite matte studerande också. Har ju faktiskt bevisat att ja är ganska skarp på matte ;)

Dagens låt: Misfits - Last Caress

//Thim

Kommentarer
Postat av: Satellit

Oh really?
Vad har du i matte då? ;)

2007-06-04 @ 20:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0