Trött och sjuk

Igår hade jag bara tänkt vara hemma och kolla på US Masters, men så vart de inte. David kom nämnligen på att vi skulle till Karin och småfesta lite.

Vid 12-tiden drog de flesta hem, men vi bestämde oss för att stanna tills bussarna började gå igen på morgonen dagen efter.

Karin och Jossan satte sig nu vid datan, där dom fastnade i ca fyra timmar.

David och jag kollade på tv då vårt sällskap var så osocialt. Vi kollade på reprisen av Barcelona-matchen och på diverse musik-kanaler där vi bland annat fick veta våra "gangsta-namn".


Helt plöttsligt fick jag blixt ont i halsen.. Kunde knappt prata. David skrattade elakt åt de.

Vid 3-4 tiden bestämde vi oss för att sova lite. Jag började med att lägga mig i sängen, hamnade sedan på mattan under bordet och slutade i den lilla bekväma soffan.

De va svårsovet då David snarkade högt (precis som i Torsdags fast inatt var han även täpt i näsan vilket gav ett smått kvävt ljud) och Karins mobil hela tiden fick medelanden.

Men till slut somnade jag och efter att ha legat ihopkrupen som en boll i den lilla kalla soffan i ca 2 timmar kom David och väkte mig och sa att vi skulle till bussen. Stel som en jävla legobit kravla jag mig upp ur soffan och hasade mig ut och fram till busshållplatsen. Väl hemma (kl 06.45) var de bara raka vägen till sängen (ganska mycke skönare än soffan..) och med mina sista krafter drog jag täcket över min lilla spinkig kropp och somnade.


Vaknade imorse och upptäckte att jag nu inte bara hade jävligt ont i halsen, utan även feber!

Inte bra eftersom jag ska till Gotland imorn på försäsongs-läger med golfen.. Bara hoppas jag blir friskare tills imorn så jag kan vara med och spela.


Eftersom jag blir borta nu ett par dagar får vi hoppas att Thim tar sig i kragen och skriver lite!


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0