Fredag den 13:e!

Idag var bara jag i skolan, då Benner låg hemma med den hemska "den där mary-sjukan".
På körkortsteorin fick jag uppleva en stund i rampljuset skulle man kunna säga. Angelo försökte ta kort på mig med mobilen och använda olika ramar.
Detta funkade dock inte, bilden blev helt suddig. Lite The Ring vibbar. Han försökte säkert 50 gånger innan han gav upp.

Senare på historian fick vi tillbaka våra prov (vg (: ). Danne sa, jag citerar:"jag har aldrig skrivit ett så jävla dåligt prov." Mattias lägger pappret på hans bänk , danne vände på pappret och ser det stora G som står uppe i ena hörnet, med en liten kommentar under. Där stog de "Vad har hänt? Vi måste prata!"
Hahahaha jag vek mig dubbelt av skratt, "Vi måste prata!" ? :D Stackars daniel. Senare hade han utvecklingssamtal. Han kom tillbaka med tom blick och ett väldigt nedstämt uttryck i ansiktet. Lika nedstämt som st. anger!

Sen skulle jag köpa öl, men de gick ej för säljarens far hade dött och en annan släkting hade hängt sig. Jag beklagar.

Så nu sitter jag här, dunkar lite HIM (vem kunde tro de?) och väntar på att få lite mat att stoppa i mig, för att ladda inför den stundande festen uppe på brantan!

Dagens låt: My Michelle - Guns 'n' Roses

//Thim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0