BennerBenner

Jag vart lite sugen på att blogga lite häromkvällen, men det la sig rätt snabbt. Jag är ju som sagt rätt så säker på att den här bloggen är tvärdöd och att blogga då känns ju inte så galet motiverande. Det känns mest meningslöst.
Jag och Thim ska därför, på nästa torsdags-möte (ja, vi har fortfarande sånna), diskutera lite andra utvägar.
Själv är jag lite inne på att låta den här bloggen begravas och istället starta en varsin ny blogg. Denna är ju som sagt död enligt mig och att då inte begrava den känns lite konstigt. Jag menar, vi kan ju inte ha en döing som ligger här och ruttnar. Så gör man ju faktiskt inte.
En varsin blogg skulle dessutom ge oss en morot som vi tigare inte har haft. Ett slags tävlingsmoment. Ett rent jävla kukmäteri i vem av oss som kan få flest läsare och därmed få äran att bära den gula ledartröjan. Eller skulle det bli den rödprickiga "berg-pris-tröjan"? Det är ju trots allt en slags klättring. Skit samma, i våran lilla läsarskara så tror jag att tour de france-intresset är rätt så litet, så att relatera till det känns ju inte helt optimalt.

Hur som helst. Vad skulle ni tro om detta? Är det en vettig idé? Har vi en deal?
Har vi ens några läsare som svarar på detta?


//Benner

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D jag vill läsa mer

2010-11-02 @ 16:02:25
Postat av: marina

älskar entusiasmen...

2010-11-07 @ 14:11:58
URL: http://jiellow.blogg.se/
Postat av: Elle

ja kom igen nu, detta har jag väntat på länge nu.. förfaan.

2010-11-23 @ 12:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0