Plosjö wants me

Kikade in på Facebook häromdagen. Möttes av detta:

För att göra en lång historia kort: jag skickade en vänförfrågan till Marie för längesedan. Och jag har väntat. Som jag har väntat! Hon spelade svår, varken accepterade eller nekade. Höll mig på halster.

Nu kanske ni tycker att det känns lite konstigt, desperat och kanske en gnutta obehagligt. Det är de också, men nog om det. Till mitt stora förtret såg jag att Marie nått den magiska gränsen på 5000 vänner. För er som inte vet så går gränsen för hur många vänner man tillåts ha, på 5000. Varken mer eller mindre. Marie hade alltså ingen möjlighet att acceptera min vänskap, trots att hon troligtvis ville (klart som fan hon ville).

Marie gjorde då det enda rätta. Hon raderade en handfull totala främlingar, pilska tonårsgrabbar och obehagliga snuskgubbar, för att istället göra plats för Niklas Thim.

Det krävs väl ingen raketforskare för att räkna ut vad hon är ute efter, va?

 



//Thim <3 Denise


Kommentarer
Postat av: Marie Plosjö

Hej hopp försöker få med alla på facebook kram Marie

2010-12-18 @ 00:13:50
URL: http://mondoblog.se/marieplosjo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0