Nokia 3210



Jag har ännu inte läst artikeln. Jag fastnade nämligen på någonting.
Ser ni vad han har i handen? Juste, gamla hederliga 3210.

Denna mobil lanserades 1999. Fattar ni att han har en mobil från förra årtusendet?!
Hammarby hade ännu inte tagit SM-guld, Frankrike var fortfarande bra i fotboll och Djurgården spelade i Superettan!
Den är så gammal att den inte har färgskärm eller polyfonisk ringsignal.
Men den har två saker som ingen telefon idag ens kommer i närheten av.
Snake och utbytbart skal.
Jag vill kontakta denna Rafat Al-Gailany, köpa hans tegelsten och nostagli-trippa till Snake.


//Thim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har också en 3210.. fast den ligger bara hemma och skräpar..

2009-01-27 @ 14:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0