En stor dag

Jag vaknade upp imorse av att min syster kom hem med sin vän. Jag loggade in på facebook via mobilen och fick då en glädjens nyhet.



Självaste Alexander Schulman hade accepterat min vänskap.
Han hade bläddrat igenom alla "friend-requests" och hittat Niklas Thim. Han tyckte att mitt namn verkade tilltalande, kanske smög han in på min profil och hittade länken till bloggen och läser den JUST NU?!
Kanske sitter han bara och gapar, gapar över det geniala han hittar i denna blogg.

Min glädje la sig dock när jag några timmar senare surfar in på 1000apor.se.
Jag ville läsa Alex blogg, se om han skrivit något inlägg om sin nyfunne vän Niklas och dennes fantastiska blogg.
Som vanligt läser jag först Praktikantbloggen. Även där väntar jag på ett inlägg om mig, eftersom jag är 99% säker på att jag träffade Pratikant-Amanda förra helgen.
Vad upptäcker jag?

"Hörs om ett par dagar

tis, 13 jan 2009 11:13

Godmorgon. Måste tyvärr meddela att jag inte kommer göra särskilt mycket väsen av mig de kommande dagarna. Ska nämligen acceptera alla förfrågningar Alex fått på Facebook och det kommer ta ett par dagar."

VAD I HELVETE? Herr Schulman har alltså inte bara accepterat alla som "requestade", han lät en jävla praktikant göra de åt honom!
Jag ska ha min revansch, Alexander Schulman och jag SKA bli vänner. För livet! BFF!


//Thim


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med Benner, lever han?

2009-01-14 @ 16:28:54
Postat av: Benner

Benner lever, men han är fortfarande på julledighet från bloggen.

Han hade helt enkelt lite kompledighet att ta ut.

2009-01-14 @ 17:59:58
URL: http://thimbenner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag sitter och googlar mig själv och då såg jag det här. När sågs vi? Jag känner mig dum, men jag kommer inte ihåg. amanda, 1000apor

2009-01-21 @ 20:59:18
URL: http://www.1000apor.se/blogs/praktikant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0