Snart dags för maskerad

På fredag är det dags för maskerad. Det är bloggmanager-Marre som har ordnat och temat är döda kändisar.

Jag är laddad. Thim är laddad. Alla är laddade.


Person efter person har nu tackat ja, och det är därför över 100 personer som ska dit. Detta är ju kul, men jobbigt på ett annat sätt. Det blir nämligen fruktansvärt svårt att hitta döda kändisar som är tillräckligt kända för att majoriteten ska veta vem det är.

Nu såhär två dagar innan har väl dom flesta som ska komma redan tackat ja, men risken för att någon vill droppa in sista minuten finns fortfarande. Tyvärr finns det nog inga fler kändisar kvar...


Av denna anledning har jag nu en strålande idé.

Det är nämligen så att jag ska in till stan och göra ett jobb imorgon, hos ingen mindre än Anders Berglund! Ni vet, den gamle "så ska det låta"-pianisten. Han som spelade på Robert Wells tid.

Om det nu är någon som planerar att joina maskeraden i sista sekund så får Anders helt enkelt bli vår lösning.

Jag menar, om någon ringer imorgon och vill vara med så finns risken att Anders kommer råka "ramla" ut genom ett fönster där jag står och jobbar. Lite otur sådär, men risken finns.


Så nu vet ni.

Och Anders, om du läser detta, ta det inte personligt. Det handlar helt enkelt om att ställa upp för laget. Är vi underbemannade på kändisar så är vi, då borde du faktiskt kunna offra dig lite för vår skull!


//Benner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0